Föreningen BKK Byggandets Kontraktskommitté En effektivare byggprocess

BKK är en ideell förening med olika organisationer inom byggsektorn som medlemmar. BKK arbetar framförallt med att ta fram och utge bestämmelser och publikationer med anknytning till juridiken vid entreprenad- och konsultavtal. Allmänna bestämmelser AB 04, ABT 06 och ABK 09 är t ex BKK-produkter. BKK avger också utlåtanden och förtydliganden rörande frågor om tolkning av villkoren i de Allmänna bestämmelserna. Hur följer jag enklast revideringsarbetet? Nyheter om revideringen publiceras här.

OVERVIEW

The website foreningenbkk.se currently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have inspected zero pages inside the website foreningenbkk.se and found three websites linking to foreningenbkk.se.

FORENINGENBKK.SE TRAFFIC

The website foreningenbkk.se has seen varying quantities of traffic all through the year.
Traffic for foreningenbkk.se

Traffic ranking (by month) for foreningenbkk.se

Traffic ranking by day of the week for foreningenbkk.se

Välkommen till Byggherrarna - Byggherrarna

Välkommen till Byggherrarna! Med vårt nätverk inom näringslivet, myndighetsvärlden och forskningssektorn kan vi påverka och ge dig som medlem information, service och kompetensutveckling. Byggherrarna förordar ett frivilligt certifieringssystem för sina medlemmar som ger förenklad bygglovshantering. Välkommen till årets Byggherredag den 22 mars i Stockholm.

Start Svenska TeknikDesignföretagen

Arkitekt, industri- och teknikkonsulter. Index, prognoser och statistik. Utvecklingen av näringslivet går snabbt. Digitaliseringen, globaliseringen och robotiseringen har ställt en hel del gamla sanningar på ända. Och i minst lika snabb takt ändras rollerna mellan arbetsgivare och arbetstagare. Bostäder och infrastruktur dominerade Almedalen.

WHAT DOES FORENINGENBKK.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of foreningenbkk.se Mobile Screenshot of foreningenbkk.se Tablet Screenshot of foreningenbkk.se

FORENINGENBKK.SE SERVER

I identified that a single page on foreningenbkk.se took three thousand eight hundred and ninety-one milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
194.9.94.49

We diagnosed that this domain is using the nginx/1.12.2 server.

Föreningen BKK Byggandets Kontraktskommitté En effektivare byggprocess

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website foreningenbkk.se has the following on the web site, "BKK är en ideell förening med olika organisationer inom byggsektorn som medlemmar." We viewed that the webpage also said " BKK arbetar framförallt med att ta fram och utge bestämmelser och publikationer med anknytning till juridiken vid entreprenad- och konsultavtal." It also said " Allmänna bestämmelser AB 04, ABT 06 och ABK 09 är t ex BKK-produkter. BKK avger också utlåtanden och förtydliganden rörande frågor om tolkning av villkoren i de Allmänna bestämmelserna. Hur följer jag enklast revideringsarbetet? Nyheter om revideringen publiceras här."

SEEK SUBSEQUENT WEB SITES

Thomas Moreau - Artisan poêlier

M? Thomas Moreau - 44460 St Nicolas de Redon. 537 579 336 RM 44 -.

Le blog de sesame-petitpois - Joël, Maraîcher en agriculture biologique depuis 1998, contrôle Ecocert.Exploitation de 7Ha certifiée AB depuis 1969.

Voici le paysage que je peux contempler le soir après une journée bien remplie. mai de plein champ, mi juillet. En serre en fleur plein champ.

Steco Steigers Maaseik aluminium rolsteigers, ladders en trappen

Contacteer ons 0496 53 23 30. Wij adviseren u graag! Bij Steco Steigers vindt u meteen wat u nodig hebt! Steco Steigers is al 15 jaar een gevestigde waarde in de verkoop van professionele aluminium rolsteigers, ladders and trappen. Vindt u een gigantisch aanbod aan aluminium rolsteigers. Daarnaast verkopen we ook professionele ladders en trappen. En kan u bij ons terecht voor tal van toebehoren. U aan het juiste adres! .